Добавено в количката

ИЗПОЛЗВАЙТЕ ВАШАТА ПОРЪЧКА МОНТАЖНО!

Актуализации в реално време, проследяване без проблеми!

Илюстрация на поръчка на песен

БЪРЗА ДОСТАВКА С ДОСТЪПНИ ПАРТНЬОРИ!

Безпроблемна глобална доставка – Сигурна, бърза и безпроблемна!

Карта на света

Често задавани въпроси

Можете лесно да проследявате поръчката си с "песенна връзка за поръчка" че сте получили чрез вашата поща за потвърждение на поръчката / SMS. Можете също да проследявате поръчката си с помощта на опция за поръчка на песни, налична в долната част на страницата на нашия уебсайт. За приложение потребители, "Проследяване на поръчката" опцията присъства на иконата на менюто. За всяка допълнителна поддръжка можете свържете се с нашия екип за поддръжка.

Статусите на поръчката обикновено показват текущия етап на вашата поръчка в изпълнение процес. Ето някои често срещани статуси и техните значения:
  • В очакване: Поръчката ви е получена, но все още не е обработена.
  • Обработка: Вашата поръчка се подготвя за доставка.
  • Изпратено: Поръчката ви е изпратена и е на път към вас.
  • Доставено: Поръчката ви е пристигнала на посочения от вас адрес.
  • Отменен: Поръчката ви е анулирана или от вас, или от продавача.
  • Върна: Поръчката ви е изпратена обратно на продавача.

В случай, че се наложи да промените адреса си за доставка след извършване на поръчката, моля, свържете се с нашата поддръжка на клиенти или с назначената куриерска компания за съдействие.

Ако поръчката ви се забави по някаква причина, първо можете да проследите нейния статус и след това да се свържете с нашата клиентска поддръжка за съдействие. По този начин можете да бъдете без напрежение относно вашата поръчка и да знаете нейното текущо състояние и причините за нейното забавяне.

Задайте доставката на вашия продукт в рамките на конкретния срок, който може да бъде избран при проверка. Както и да е, ако пропуснете доставката на вашия продукт, пратката ще бъде върната в страната на произход. Клиентът може да подаде искане за възстановяване само ако отговаря на условията според Политиката за връщане на Ubuy.

Има няколко причини, поради които вашият проследяващ номер може да не бъде актуализиран, като забавяне на обработката, проблеми с носителя, създаване на етикети, загубени пакети и т.н. За помощ можете да се свържете с нашата поддръжка на клиенти и да изчистите объркването според нуждите.