Добавено в количката

Политика за връщане и възстановяване на средства

Получихте ли грешен, повреден, дефектен продукт(и) или продукт(и) с липсващи части? Не се безпокойте, нашият екип за поддръжка и операции е тук, за да ви помогне по най-добрия възможен начин. Нашата цел е да предоставим на клиентите изключително обслужване.

Правила и процедура за връщане

Клиентът може да върне грешен, повреден, дефектен или липсваща част / непълен продукт. В случай на повреден продукт, клиентът трябва да информира назначената куриерска компания и Ubuy в рамките на 3 дни от доставката, а в случай на други условия прозорецът за връщане е отворен 7 дни след доставката. Съгласно нашата политика не разглеждаме оплаквания на клиенти, ако са изминали 7 дни от доставката. Извиняваме се за причиненото неудобство.

Клиентът трябва да отговаря на следните условия, за да върне продукт:

  1. Клиентът трябва да се свърже с нас в рамките на 7 дни от доставката.
  2. Продуктът трябва да бъде в неизползвано състояние и да е годен за повторна продажба.
  3. Продуктът трябва да бъде в оригиналната си опаковка, включително кутията на марката/производителя, непокътнат MRP етикет, ръководство за потребителя и гаранционна карта.
  4. Продуктът трябва да бъде върнат от клиента в неговата цялост с всички придружаващи аксесоари или безплатни подаръци, които го съпътстват.

Клиентът трябва да се свърже с нашия екип за поддръжка, за да съобщи за проблем относно повредения, дефектен или грешен продукт.

Клиентът трябва да предостави/качи всички необходими изображения и видеоклипове с кратко, но подробно описание, което ще помогне на екипа да разследва случая.

Продуктови категории и условия, които не отговарят на изискванията за връщане:

  1. Специфични категории като бельо, бански костюми, козметични продукти, парфюми/дезодоранти и безплатни рекламни материали, хранителни и гурме стоки, бижута, стоки за домашни любимци, книги, музика, филми, батерии и т.н., не отговарят на условията за връщане и възстановяване на средства.
  2. Продукти с липсващи етикети или аксесоари.
  3. Дигитални продукти.
  4. Продукти, които са били подправени или имат липсващи серийни номера.
  5. Продукт, който е бил използван или инсталиран от клиента.
  6. Всеки продукт, който не е в оригиналната си форма или опаковка.
  7. Ремонтирани продукти или употребявани продукти не подлежат на връщане.
  8. Продукти, които не са повредени, дефектни или различни от първоначално поръчаното.

Правила и процедури за възстановяване на средства

В случай на връщане, процесът на възстановяване ще започне едва след като продуктът бъде получен, проверен и прегледан в нашия склад, за да се прецени дали отговаря на критериите за допустимост. Одобрението или отказът за възстановяване на средства зависи от разследването, извършено от отговорния екип.

След като инициираме възстановяване, ще отнеме приблизително 7-10 работни дни, докато сумата се отрази в първоначалния метод на плащане. Същото обаче варира според стандартите за сетълмент на банката. Ако сте заплатили посредством Ucredit сумата ще бъде възстановена във вашия Ubuy акаунт в рамките на 24-48 работни часа. Моля, свържете се с нашия екип за поддръжка за повече информация.

Мита, данъци и политика за възстановяване на ДДС в случай на грешен, повреден, дефектен продукт(и) или продукт(и) с липсващи части:

  1. Ако клиентът е бил таксуван предварително за мита, данъци или ДДС от Ubuy, сумата ще бъде възстановена на платежния шлюз.
  2. ако митата, данъците или ДДС не са били начислени предварително от Ubuy, сумата ще бъде възстановена само като Ucredit.

Моля, обърнете внимание, че митата, данъците и ДДС няма да бъдат възстановени, освен когато е доставена грешна, повредена, дефектна или липсваща част / непълен продукт.

Артикули на разпродажба:

Продукти, които са част от която и да е разпродажба/промоционална оферта, не могат да бъдат възстановени, освен ако не са дефектни.