Добавено в количката

Политика за доставка

Гарантирането на удовлетвореността на клиентите винаги е било наш най-голям приоритет. Нашата основна цел е да гарантираме, че пратките на клиентите се доставят безопасно и в рамките на определения интервал от време.

Нашият екип следи отблизо всички пакети от изпращането до успешната им доставка на клиентите. Надяваме се да изграждаме доверие и да даваме поводи за усмивки на нашите клиенти с всяка доставена поръчка.

Процес и процедура на доставка

Продуктът(ите) се изпраща(т) от продавача до нашата складова база. След това продуктът(ите) се проверява(т) щателно в нашия склад, преди да бъде(ат) изпратен(и) до нашите клиенти. Ние извършваме навременна доставка на тези пратки, като използваме куриерски услуги на трети страни, които доставят поръчки до клиентите от наше име.

Опции за доставка:

След като направите поръчка, можете да изберете опциите за доставка при плащане. Ориентировъчната дата, посочена в описанието на продукта има значително влияние върху времето за транспортиране на пратката.

Транспортни такси:

Общите такси за доставка се изчисляват на страницата за плащане. Таксите за доставка варират в зависимост от теглото и размера на продукта, както и от избраната опция за доставка. Таксите за доставка се променят с всеки допълнителен артикул, добавен към вашата количка Клиентите могат да спестят повече от доставка, като закупят повече артикули едновременно, вместо да правят единични поръчки.

Важни моменти, на които трябва да обърнете внимание при доставка:

Уверете се, че сте се запознали подробно със следните индекси:

  1. Ограничения при опаковане:

    Съгласно нормите и стандартите на международната авиационна организация продуктите, съдържащи запалими течности, сгъстени газове, течни газове, окислители и запалими твърди вещества, подлежат на ограничения при опаковане въз основа на техния обем. Вашата поръчка ще бъде доставена в няколко пакета, ако съдържа такъв продукт(и).

  2. Пратки, задържани на митницата:

    Що се отнася до всяка такава покупка, направена от клиента чрез уебсайта на Ubuy, получателят в държавата на местоназначение във всички случаи ще бъде „Регистрираният вносител“ и трябва да спазва всички закони и разпоредби на тази държава на местоназначение за продукта(ите) закупени чрез уебсайта на Ubuy.

    Обикновено куриерската фирма се грижи за процедурата по митническо освобождаване. В случай, че пратката е задържана в процеса на митническо оформяне поради липса на подходяща документация/документи/декларация/ лиценз от властите или сертификати, изисквани от „Регистрирания вносител“:

    • Ако „Регистрираният вносител“ не успее да предостави необходимите документи и документация на митническите органи и в резултат на това продуктът(ите) бъдат конфискувани от митниците, Ubuy няма да възстанови сумата. Ето защо силно препоръчваме да сте предварително подготвени и да подадете съответните документи при поискване от митническите власти.
    • Ако пратката бъде върната в нашия склад в случай на липсващи документи и др. от страна на клиента възстановяването на сумата ще бъде извършено само след приспадане на таксите за обратна доставка от покупната цена на продукта. Таксите за доставка и митническите такси няма да бъдат включени във възстановяването на средства.
  3. Недоставени пратки/Върната отказана пратка

    Когато дадена пратка бъде одобрена от митническите власти, съответната куриерска компания ще се свърже с клиента и ще организира доставката на поръчката:

    В случай, че клиентът не отговори, откаже да приеме доставката или откаже да плати приложимите мита и данъци, дължими на превозвача при доставката. Пратката ще бъде върната в страната на произход.

    The customer may file a refund claim for the above cases. If the shipment is eligible for a refund per Ubuy Return Policy then the Shipping, Custom and other charges (Tax, Gateway charges etc) will not be included in the refund. The Restocking Fee, Customs & VAT(If Applicable) will also be deducted from the total price of goods affected in the shipment.

    Ако пратката не бъде върната или продуктът(ите) не подлежи(ат) на връщане, клиентът няма право на възстановяване на сумата.

  4. Забранени артикули и артикули с ограничение за внос в страната на местоназначение:

    Ubuy се стреми да спазва законите и гарантира, че продуктът(ите) отговаря(т) на нормативните изисквания и изискванията за безопасност в съответните държави. Въпреки това, не всички продукти, изброени на уебсайта на Ubuy, може да са налични за закупуване в съответната държава на местоназначение. Ubuy не дава обещания или гаранции относно наличността на който и да е продукт(и), изброени на уебсайта като налични в съответната страна на местоназначение на клиента.

    Всички продукти, закупени на уебсайта на Ubuy, по всяко време са предмет на всички износни и всички търговски и тарифни разпоредби на всяка нация с компетентна юрисдикция. С милиони продукти, налични на нашия уебсайт/приложение, е трудно да се филтрират тези, които не могат да бъдат изпратени поради специфичните за страната митнически разпоредби и процедури.

    Клиентът, който закупува продукт(и) чрез уебсайта на Ubuy и/или получателят на продукта(ите) в страната на местоназначение е/носят цялата отговорност за гарантирането, че продуктът(ите) могат да бъдат законно внесени в страната на местоназначение като Ubuy и неговите филиали не правят никакви потвърждения, представителства или обещания от какъвто и да е тип по отношение на законността на вноса на който и да е продукт(и), закупен(и) на уебсайта на Ubuy, в страната по света. Ако поръчаният продукт(и) е ограничен или забранен и не е одобрен от митническите органи в страната на местоназначение, клиентът няма право на възстановяване на сумата.

Причини за забавяне:

Прогнозният прозорец за доставка, предоставен от Ubuy, отразява най-стандартната доставка. Някои поръчки обаче понякога може да са предмет на по-дълго време за транспортиране, дължащо се на:

  • Bad weather Лошо време
  • Flight delays Закъснения на полети
  • National holidays or FestivalsНационални празници или фестивали
  • Customs clearance procedures Процедури за митническо освобождаване
  • Natural CalamitiesПриродни бедствия
  • Massive Breakout of Disease Епидемия
  • Other unforeseen circumstances Други непредвидени обстоятелства

Проследяване на пратката:

Всички пратки могат да бъдат проследени чрез идентификационния номер на поръчката на нашата страница за проследяване. Опцията за проследяване на поръчка можете да намерите в долната част на нашия уебсайт Потребителите на приложението могат да видят опцията „поръчка за проследяване“, когато кликнат върху иконата на менюто в горния ляв раздел на приложението. Потребителят може да кликне върху „моите поръчки“ и лесно да проследи пратката.

Свържете се с нашия екип за поддръжка за допълнителна помощ.